Denne bloggen er laget for at jeg skal føle meg bedre. For at jeg selv skal kjenne på og huske på alt det flotte jeg gjør for andre og meg selv. Jeg skal rett og slett skryte meg til et bedre liv. Og da mener jeg ikke at jeg skal ljuge på meg verken hus i Spania eller fine evner og luksus, men rett og slett sette fokus på det gode jeg gjør, sånn at jeg kan slå opp i bloggen på de dagene det ikke går som smurt..
Det er jo fortsatt noe jantelov i dette landet og det blåser jeg i.
Om jeg selv mener jeg er flink og god, ja så er jeg det og er ikke redd for å skryte av det.. Det kan man kanskje ikke være heller, særs ikke når man blogger om det.
Jeg skal ikke skryte i den forstand at jeg blir selvgod altså, men fokusere på alt det fine i livet som skjer, både med og uten min egen hjelp:)

Så la meg starte før helgen. På fredag hadde jeg forelesning i et fag jeg verken har utdanning i selv, eller har veldig mange års erfaring med. Men med en erfaren kollega fikset vi biffen. Ingen av oss jobber som forelesere, men pyttsann. Det gikk fint og det virket som om våre kjære søte deltakere også fikk litt utbytte av det. Så hurra for oss og stjerne k margen.

I helgen bakte jeg sjokoladekake og tiramisu, både lørdag og søndag. Flink flink!

I dag lagde jeg chili con carne helt fra bånn og av meg selv. Klapp på skuldra for nytenkning på kjøkkenet..

Sånn.. Hva kan du skryte på deg i dag? Har du gledet noen, fått til noe smått eller stort? Skryt i vei og fokuser på alt det gode og fine du får til

20130206-192717.jpg